Gustav: „WRC sotsiaalmeedia on nagu karu, kes on talveunes ja ärkab vaid siis, kui on ralli nädal.“
Värske Kuku raadio autospordisaade Piloot arutab teemal – Kumb kasutab sotsiaalmeediat oma turundamiseks paremini, kas F1 või WRC?
Saatejuht Margus Kiivri vestluskaaslaseks on sel korral Gustav. Mõlemale mehele on lisaks WRC-le hingelähedane ka F1 ja nii analüüsitakse üheskoos, et kumb neist suurtest MM-sarjadest on sotsiaalmeedia võimalused enda kasuks paremini tööle pannud.
Miks on F1 sotsiaalmeedia jälgijaid ümmarguselt 10 korda rohkem, kui WRC? Liberty Media on Drive to Survive sarjaga F1 vaatama ka need, kes enne sellest ei huvitunud. Kus on WRC selline sari?
Miks ärkab WRC sarja sotsiaalmeedia alles võistlusnädalal, kuigi võiks seda teha juba palju varem?
Nendele ja teistele küsimustele vastused värskes Piloodis.
Head kuulamist!
Foto: Top Gear